news-horizon
  12 Eylül 2019

Bu eğitim etkinliği, katılımcıları Ufuk 2020 teklifleri ve projeleri için başarılı etki stratejileri geliştirmek için gereken temel adımlara alıştırmayı amaçlamıştır. Eğitim, Ufuk 2020 ve Ufuk Europe ile ilgili başarılı stratejilerinde önceden seçilmiş kişilerin Türkiye'de bilgi çoğaltıcı olarak hareket etmelerini desteklemektir. Etkinlik oldukça interaktif bir ortamda gerçekleşmiştir. Avrupa Komisyonu A3 – Ufuk Stratejik Planlama ve Programlama (Co-design & Co-creation) üzerine Politika Görevlisi yetkilisi Dr. Carolina Rodriguez, Ufuk 2020 ve Ufuk Avrupa’daki etki stratejilerini sunmuştur.

Çalıştayın temel amacı:

  • i) İletişim, Yaygınlaştırma, Faydalanım, Etki, Ticarileştirme gibi Etki ile ilgili çoğu zaman kafa karıştıran kavramları anlamak;
  • ii) Katılımcıları Ufuk 2020 teklifleri ve projeleri için DEC (Yayma ve Kullanım, İletişim) stratejilerinin geliştirilmesiyle tanıştırmak;
  • iii) Kursiyerleri Ufuk 2020 teklifleri ve projeleri için Geliştirme Etki Stratejileri ile tanıştırmak;
  • iv) Ufuk 2020 teklif ve projelerinde ticarileştirme faaliyetlerinin ve iş planlarının geliştirilmesi konusunda katılımcıları bilgilendirmek.

Tüm etkinlik, katılımcıların Ufuk 2020 projelerinin görünürlüğünü artırmaya ve etkili DEC, etki ve ticarileştirme planları oluşturma gibi Etki Stratejilerine yönelik bilgilerini artırmaya odaklanmıştır.
Sunumlar ve uygulamalı egzersizler sırasında “Soru-cevap” ile dinleyicilerle etkileşim sağlanmıştır.
Etkinlik 2 gün sürmüş ve etkinliğin mümkün olduğunca interaktif bir şekilde gerçekleşmesi amaçlanmıştır.