BAŞVURU YAPABİLECEK KİŞİLER

Ağlara Üyelik Desteği'ne Türkiye’de faaliyet gösteren üniversiteler, kamu kurum ve kuruluşları ile ulusal mevzuat uyarınca Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmeler (KOBİ) başvurabilir.

Ulusal mevzuat uyarınca KOBİ sayılmayan sanayi kuruluşları ile vakıflar, dernekler ve bunların iktisadi işletmeleri, kooperatifler, birlikler, odalar ve borsalar  bu destek kapsamında başvuru yapamazlar.

BAŞVURU SÜRESİ

Destek başvuruya sürekli açıktır.

Başvuru sahibi kuruluşun desteğe konu ağ için yapacağı ilk başvuru “2028 – Ağlara Üyelik Desteği” programı üzerinden alınacaktır.

Başvuru sahibi kuruluşun desteğe konu ağ için kabul edilmiş destek başvurusu var ise sonraki yıl/dönem için yapacağı başvuru “2028 – Ağlara Üyelik Desteği - Devam Eden Üyelik” programı üzerinden alınacaktır.

 

BAŞVURU ŞEKLİ

Başvurular https://uidb-destekodul.tubitak.gov.tr/ linki üzerinden çevrimiçi ve e-imzalı olarak aşağıdaki sıralama ile alınmaktadır:  

1.   Başvuru sahibi

2.   Kuruluşun imza yetkilisi

Başvuru adımları tamamlandıktan sonra “Başvuruyu Onayla” butonuna mutlaka basılmalı e-imza süreci başlatılmalı ve e-imza sürecinin başvuru tamamlanma tarihinden itibaren 7 takvim günü içerisinde tamamlandığından emin olunmalıdır; aksi takdirde başvuru tamamlanmamış sayılacak ve değerlendirmeye alınmayacaktır. 

E-imza sürecinin tamamlanabilmesi için başvuru sisteminde kuruluş yetkilisinin tanımlı olması gerekmektedir. E-imzalı başvuru süreci ile ilgili daha detaylı bilgi için lütfen tıklayınız. Soru ve önerileriniz için ardeb.e-imza@tubitak.gov.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Onaylanan destek başvurusu üzerinde e-imza süreci tamamlanmadan değişiklik yapılabilmesi mümkündür. Değişiklik için “Başvurularım” menüsü seçildiğinde açılan ekrandaki ilgili buton tıklanarak onay kaldırıldıktan sonra, aynı sayfadaki “Aktif Başvurularım”da yer alan “Başvuruyu Düzenle” butonuna tıklanarak yapılabilir.  Gerekli değişiklik yapıldıktan sonra başvurunun tekrar onaylanması unutulmamalıdır. (E-imza süreci başlamış olan projeler için öncelikle e-imza sürecinin iptal edilmesi gerekmektedir.)

NES (Nitelikli Elektronik Sertifika) almak üzere Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından yetkilendirilmiş Elektronik Sertifika Hizmet Sağlayıcıları'na zamanında başvuru yapılması önem arz etmekte olup bu sürecin yürütülmesi tamamen proje yürütücülerinin sorumluluğundadır.

Başvuru sırasında elektronik başvuru sistemine yüklenen belgeler ayrıca basılı kopya olarak gönderilmemelidir.

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

  • Ağlara Üyelik Desteği Başvuru Formu (Form çevrimiçi başvuru esnasında doldurulmaktadır)

  • (İlk başvurular için) Başvuru sağlanacak ağ ile irtibata geçilip ağdan cevap alındığını gösterir (üye olmayı düşünülen süre için ücret bilgisini içeren) e-posta

  • (İlk başvurular için) Proje Deneyim Belgesi

  • Değerlendirme sürecinde TÜBİTAK tarafından ihtiyaç duyulması halinde talep edilecek olan diğer belgeler

Başvuru yapmak için tıklayınız.