BAŞVURU BELGELERİ

  1. Ağlara Üyelik Desteği Başvuru Formu (Form çevrimiçi başvuru esnasında doldurulmaktadır)
  2. (İlk başvurular için) Başvuru sağlanacak ağ ile irtibata geçilip ağdan cevap alındığını gösterir (üye olmayı düşünülen süre için ücret bilgisini içeren) e-posta
  3. Proje Deneyim Belgesi
  4. Değerlendirme sürecinde TÜBİTAK tarafından ihtiyaç duyulması halinde talep edilecek olan diğer belgeler

*Üyelik devamı için destek talep edilmeyecek başvurular kapsamında hazırlanması beklenen yıllık faaliyet raporu 

ÖDEME İÇİN GEREKLİ BELGELER

Destek ödemesinin yapılabilmesi için aşağıda sıralanan belgelerin imzalı ve onaylı suretlerinin iletilmesi gerekir. Belgelerin uygun bulunması halinde ödeme işlemleri başlatılır. TÜBİTAK bu aşamada eksik gördüğü belgeleri başvuru sahibinden talep edebilir.

Ödemeye konu belgelerin ıslak imza ile imzalanması durumunda evrakın TÜBİTAK adresine (Tunus Caddesi No: 80 06100 Kavaklıdere/ANKARA) gönderilmesi gerekmektedir.

Ödemeye konu belgelerin e-imza ile imzalanması durumunda evrak üzerinde mutlaka “belge doğrulama kodu”nun yer alması gerekmektedir. E-imzalı evrakların e-posta ile aglarauyelik@tubitak.gov.tr iletilmesi yeterlidir.

  1. Ödeme Dilekçesi için tıklayınız.
  2. Yıllık üyelik aidatına ilişkin fatura veya fatura yerine geçen mali belge
  3. KOSGEB Onaylı KOBİ Beyannamesi (KOBİ'ler için)
  4. KOBİ’ler için imza sirküleri veya imza beyannamesi
  5. SGK borcu yoktur yazısı (kamu kurum ve kuruluşları dışında)